Založit novou webovou stránku nebo e-shopChci nový web

FC Zbrojovka Brno U12

Zdravíme všechny hráče a rodiče,

úvodem bych chtěl moc poděkovat těm, kteří se snaží a udržují se v rácmi možností v kondici a technice :) a ještě více děkuji všem, kteří posílají videa s ukázkami svých tréninků, ze kterých mám vždy velkou radost :) a stále platí naše prosba, cokoli natočíte tak pošlete :)

Připravili jsme pro vás další možnost jak se zdokonalit a sami sebe trochu více poznat.

V odkazu níže posílám dotazník silných/ slabých stránek pro hráče. Prosím kluky ( ne rodiče :)) o vyplnění, abychom věděli jak sami se sebe vnímají. Dotazník Vám snad nezabere víc než 15-20 min zamyšlení nad svými aktuálními schopnostmi. Výsledky nebudeme zveřejňovat.

https://www.survio.com/survey/d/J2C3Y6N7D3N5H3T8S

Pro případné konzultace s dotazníkem nebo tréninkovým plánem kontaktujte trenéra Haňku,

s přáním hezkých dnů v rodinném kruhu a zejména ZDRAVÍ,

Trenéři U12

____________________________________________________________________________

S přáním pevného zdraví a nervy za celý klub FCZB v techto náročných dnech zdravíme všechny rodiče a hráče.

Dovolujeme si Vám nabídnout námi vytvořený individuální tréninkový plán. Vše berte jen jako doporučení dle vašich možností, pocitů a aktuálního stavu. Vím, že toho máte hodně i ve škole, ale veřím, že chcete být připravení až se znovu potkáme v TCM. Pokud by si někdo z kluků nevěděl rady, ať se ozve buď na tel. číslo trenéra Haňky, WhatsApp nebo na Messenger. Taktéž budu rád, když kluci natočí krátké tréninkové video (z jakékoli složky) a pošle nám ho

Tréninkový plán, má několik složek a námi doporučený rozpis:

  Ráno Odpoledne/ večer
PO Síla  Kompenzace
Út  Rychlost  
St  Síla  Kompenzace
Čt Vytrvalost Kompenzace
Pá  Volno Kompenzace
So  Síla  Kompenzace
NE  Rychlost  

Síla

V posilovacím cvičení doporučujeme zvolit 6-8 cviků s počtem opakování 12-15 (dle úrovně cviku a hráče) a to celé 5 – 8x(série).

To znamená PC=6-8 cviků, PO=12-15 (není striktní), PS=5-8x (každý třetí trénink přidat jednu sérii)

Cviky, které doporučujeme:

Rozcvičení: https://www.youtube.com/watch?v=14BjRxE7f1o, nebo jinou formou Animal walkingu J

1. Dřep – 15x

2. Kliky – 12 – 15x

3. Pokud mám hrazdu tak Shyby – 5x, nebo výdrž v přitažení ve shybu cca 8 vteřin.

Když nemám hrazdu tak jeden ze cviků ve videu níže od 4:48 sec.

4. Výpady – Pravá i levá 10

5. Opět jeden ze cviků z videa z uvedené pasáže na záda

6. Prkno – 20s přímé, 10s Pravý bok, 10s Levý bok – celé v kuse

Nejdůležitější je dbát na správné provedení ( s kontrolou nebo před zrcadlem) viz. Odkaz na video.

Dále doporučujeme cviky navazovat ihned za sebou a střídat cvičené partie např. nohy – ruce – záda…

https://www.youtube.com/watch?v=hYp6leQJH6M

 

Běhy

Rozcvičení formou koordinace na koordinačním žebříku nebo švihadle

Doporučuji střídat dvě varianty běhů

1. Rozvoj rychlosti = maximální intenzita

PS=2 (1. Serie úseky 10m, 2. Serie – úseky 5m)

PO=8x

IO= délka běhu krát 20 (např. uběhnu 10m za 3s, tak 3x 20 = 60s což se rovná pauze na regeneraci rozvoje CNS a soustavy pro rozvoj rychlostních schopností) prosím nezkracovat, jinak nerozvíjíte rychlost!!!

Intenzita=maximum (pokud není intenzita maximální netrénujete témeř nic)

2. Rozvoj vytrvalostních schopností

Libovolná aerobní aktivita nebo běh v přírodě. Střídat delší intervaly 3-4x 10min a kratší intenzivnější intervaly 10-12x 2min.

Fyzio

Každý dle doporučení p. Willmanna. Možnost se inspirovat na stránkách RFA Jihomoravského kraje:

https://www.rfabrno.cz/index.php/sportovni-program/domaci-program/

Technika s míčem

Věřím, že tohle vám chybí nejvíc a není potřeba někoho nutit nebo to připomínat. Každý den několik minut s tenisákem doma nebo s míčem na dvoře či hřišti procvičit techniku. Naučte se nové kličky nebo překonávejte svoje rekordy z nožiček!!!

Na rozcvičení: https://www.youtube.com/watch?v=IeMYh7roBjk

Pro pokročilé: https://www.youtube.com/watch?v=vop8m1ITAlw

Pro toho kdo si troufá a chce se učit: https://www.youtube.com/watch?v=Fj-z86n7_2I

Ještě jednou přejeme hlavně zdraví a rodinnou pohodu,

Trenéři U12

____________________________________________________________________________________

Do odvolání zrušen tréninkový proces!!!

 

_____________________________________________________________

Informace ke zdravotním prohlídkám a schůzce pro budoucí žáky ZŠ Měšťanská

S vedením a s p. Willmanem řešíme nejlepší organizační formu zdravotních prohlídek pro Vás i pro nás.
 
Aktuálně máme požadavek na zátěžovou prohlídku do Bíleho domu (Žerotínovo nám. 533, 602 00 Brno-střed-Veveří, 1. patro) k p. doktorovi Ondrušovi (hlavní lékař FCZB). Na stejnou prohlídku chodí i starší žáci FCZB a hráči, kteří jsou v procesu RFA, tudíž budeme mít průběžné a navazující výsledky.
 
Jakmile budeme vědět termín ihned Vás budu informovat. Přednost mají hráči, kterým zdravotní prohlídka končí, nebo již skončila. Prohlídku stojí 1000,- a platí se v hotovosti. Sportovní oblečení sebou (kraťasy, tričko, tenisky) S hráčem je povinen přijít i rodič.
 
Schůzka s rodiči pro budoucí žáky ZŠ Měšťanská
Bude se konat v úterý 25.2. na Měšťance v 16:30. Předem prosím potenciální zájemce, aby se mi ozvali, kvůli místům ve třídách (prosíme o info, zda žák nastoupí do 6. nebo 7. ročníku). Neplatí pro žáky, kteří již chodí do 5. třídy na Měšťance.
 
Díky za pochopení a s dalšími dotazy se ozvěte,
 
Stanislav Haňka
_____________________________________________________________________________________
 
 

___________________________________________________________________________________

TOPlist